van juli t/m september - Reisverslag uit Cantobre, Frankrijk van Fiona Brouwer - WaarBenJij.nu van juli t/m september - Reisverslag uit Cantobre, Frankrijk van Fiona Brouwer - WaarBenJij.nu

van juli t/m september

Blijf op de hoogte en volg Fiona

03 September 2013 | Frankrijk, Cantobre

Na 2 maanden wordt het dan eindelijk weer een keer tijd dat ik een verhaaltje plaats op mijn waarbenjij.nu site.

Waar moet ik in godsnaam beginnen, er is zoveel gebeurt de afgelopen weken. Eerst werk je nog met het hele team en langzamerhand gaan er collega's weer naar huis. Afgelopen weekend zijn Teuntje en Carlijn vertrokken de laatste 2 voordat ik naar huis ga (en slaap ik ook weer alleen op een 3persoons kamer, wat is het nu netjes!). Volgende week zit ik om deze tijd weer thuis.

In het hoogseizoen heb ik in het restaurant gewerkt, elke donderdag winkel bijvullen en elke zaterdagochtend schoonmaken. Doordat ik bijna alleen elke avond hoefde te werken, heb ik heerlijk kunnen genieten van de zon, door de hele dag lekker bij het zwembad te liggen of naar de rivier te gaan.

Op mijn vrije dagen ben ik naar Millau, Cantobre, Nant, Montpellier en Europarc Indoor geweest. Waar ik cultuur heb gesnoven en heerlijk weer kunnen spelen als kind, haha. Verder loop ik nog steeds 2 á 3 keer in de week hard.

We hebben deze zomer ook weer te gekke feesten gehad, waar ik mij heel erg vermaakt heb met ons team en met een aantal Franse vrienden haha.
Verder weet ik niet zoveel meer te vertellen, maar aan de foto's die ik geplaatst heb kunnen jullie wel zien dat ik het hier nog steeds naar mijn zin heb!

Morgen ben ik vrij en ga ik de hele dag nog genieten van de zon bij het zwembad en 's avonds voor de laatste keer lekker uit eten in Nant samen met Romy, Saakje en Karin. En dan nog maar 2 daagjes werken en heb ik 3 daagjes vrij, waarvan ik er 2 in Montpellier ga doorbrengen!! Hopen op mooi weer, zodat ik nog naar het strand kan, lekker cultuur kan snuiven en nog eventjes shoppen.

Waarschijnlijk wordt mijn nieuwe waarbenjij.nu verhaal geschreven net voordat ik ga vertrekken naar Australië (en dat is al over 5 weken, Zoveeeeeeeel zin in!!!!!)

Tot over een week:D

  • 03 September 2013 - 22:16

    Mem:

    Toch nog iets geschreven, hebben we lang op gewacht. Geniet nog even van Montpellier. We zien we je volgende week wel op het vliegveld

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fiona

Actief sinds 18 Maart 2011
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 26706

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2013 - 09 Juli 2014

Australië en Nieuw Zeeland

20 April 2013 - 24 September 2013

Stage en werk in Frankrijk

07 Mei 2011 - 15 Augustus 2011

Stage

Landen bezocht: