afgelopen weken - Reisverslag uit Cantobre, Frankrijk van Fiona Brouwer - WaarBenJij.nu afgelopen weken - Reisverslag uit Cantobre, Frankrijk van Fiona Brouwer - WaarBenJij.nu

afgelopen weken

Blijf op de hoogte en volg Fiona

21 Juni 2013 | Frankrijk, Cantobre

Hierbij dan nog een reisverslagje, sorry dat het zo lang duurde. Ik heb het druk gehad met werken en met school.

uuhm waar moet ik eens beginnen. Ten eerste ben ik afgelopen maandag geslaagd voor mijn proeve van leerjaar 4 wat inhoudt dat ik GESLAAGD ben voor mijn opleiding!!! Ik heb echt een super goede beoordeling gekregen van Ellen en Jeroen, ik kan zo aan de slag als management, super tof!!! 's avonds ben ik gezellig met Romy, Marit, Marije en Thijs uiteten geweest in Nant!

Verder ben ik 2 weken geleden nog samen met Thijs en Romy een dagje naar Millau geweest. Eerst naar de markt en daarna samen met Romy wezen parapenten!!! en uiteindelijk nog lekker op terras gezeten! Het parapenten was echt super vet, heel mooi uitzicht over Millau en over de brug!!

Ik weet niet zo goed wat ik allemaal moet vertellen want er is hier zoveel gebeurd dat ik niet meer weet wanneer wat is gebeurd en wat ik dus wel al verteld heb en wat niet.

afgelopen woensdag ben ik samen met Ellen, Romy, Saakje, Marit, Marije en Dema naar de school van Jehanne gegaan. Jehanne had die avond een show met haar klasgenoten. De show was geweldig en super leuk om Jehanne weer te zien na anderhalve week. Wat kun je toch close worden met elkaar als je hier zit, want we hebben Jehanne gemist en kunnen niet wachten totdat zij zaterdag weer op de camping komt!!!

Het is hier tegenwoordig mooooii weer! Het was ook mooi weer op mijn vrije dag, dus ik ga vanaf 10 uur 's ochtends tot 7 uur 's avonds bij het zwembad liggen en ja hoor ik ben mega verbrand dus nieuwe bijnaam is kreeft.... ook heb ik weer eens pech natuurlijk. Gaat er een collega op het randje van het zwembad zitten, dus ik denk Leeeeuuuk die druk ik erin! Dus ik hem erin drukken, blijkt dat hij zijn mobiel nog bij zich heeft. De mobiel is nu dood.......

woensdag en donderdag was ik werkzaam bij de animatie. Gisteren hebben we een crazy quiz gehouden. Hier zijn ok leuke foto's van gemaakt hoe wij er uitzien.

Ooooojaa 3 weken geleden hebben we met al het personeel nog een barbecue gehouden. De barbecue was super gezellig! Ook hebben wij hier zo ie zo elke zaterdag feest in de woonkamer, altijd gezellig!!

Afgelopen weekend was het druk op de camping want we hadden een wandelaarsgroep met 50 Franse mensen. Deze mensen kwamen zaterdag en zondag 's ochtends, 's middags en 's avonds eten. Samen met Boris en Romy moest ik de bediening doen. Het waren echt super aardige mensen en sommige mensen proberen NL te praten, super tof! Zondagavond gingen deze mensen weer weg en ik heb nog nooit zoveel tutten gehad op 1 dag. Al die 50 mensen moest iedereen natuurlijk tutten van het personeel en sommigen gaven 2 tutten maar anderen ook 4. Dus dit was mij het weekendje wel weer.

We hebben besloten dat ik zaterdag 29 juni naar huis toe vlieg voor mijn diploma uitreiking, zodat ik iets meer tijd thuis heb en nog de laatste dingetjes kan regelen voor mijn volgende avontuur Australië/Nieuw-Zeeland!! Maar voordat het zover is ga ik 3 juli samen met Teunus met de auto weer naar de camping toe om hier te blijven werken t/m ongeveer 14 september.

Vandaag ben ik vrij en ga ik helemaal niks doen. Morgenavond is er een feest in Nant waar wij natuurlijk naar toe moeten, dus dat wordt weer een knaller!!!

Tot 29 juni in Nederland!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fiona

Actief sinds 18 Maart 2011
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 26718

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2013 - 09 Juli 2014

Australië en Nieuw Zeeland

20 April 2013 - 24 September 2013

Stage en werk in Frankrijk

07 Mei 2011 - 15 Augustus 2011

Stage

Landen bezocht: