van 21 juni t/m 19 juli - Reisverslag uit Cantobre, Frankrijk van Fiona Brouwer - WaarBenJij.nu van 21 juni t/m 19 juli - Reisverslag uit Cantobre, Frankrijk van Fiona Brouwer - WaarBenJij.nu

van 21 juni t/m 19 juli

Blijf op de hoogte en volg Fiona

19 Juli 2013 | Frankrijk, Cantobre

Hierbij dan weer eens een reisverslagje vanuit Frankrijk.
De laatste week van mijn stage hoefde ik geen management te doen, dus ik mocht zelf weten wat. Deze week heb ik voornamelijk animatie en restaurant werkzaamheden gedaan. Zodat ik nog een leuke week met verschillende werkzaamheden had voordat het hoogseizoen begint.

Zaterdag 29 juni vloog ik terug naar Nederland voor mijn Diploma uitreiking. Leuke dagen gehad bij heit, mem en Stefan. We zijn heerlijk uit eten geweest en ik heb bijna alle dingen kunnen regelen voor mijn grote reis in oktober naar Australië en Nieuw-Zeeland!!

Dinsdag 2 juli had ik dan mijn diploma uitreiking. Erg leuk om mijn klasgenootjes en de leraren nog voor een laatste keer te zien op school. We hebben het leuk gehad die avond, maar helaas niet op stap kunnen gaan, omdat ik de volgende dag samen met Teuntje 13 uur zouden rijden naar de camping!

Woensdagmiddag hebben mijn ouders mij naar Venray gebracht waar Teuntje woont. Daar nog gezellig met haar familie gebarbequed en om 20.30 uur zijn wij vertrokken voor onze lange rit naar de camping. Onderweg was het super gezellig, muziek keihard aan, bijpraten van 2 jaar lang. En toen donderdag om 10 uur kwamen wij aan op de camping en zag ik mijn lieve collega's weer terug. En wat hadden ze mij toch weer van alles te vertellen sinds dat ik 5 dagen weg ben geweest.
Teuntje en ik hebben de donderdags lekker de hele dag bij het zwembad gelegen om heerlijk te slapen.
Vrijdag moest ik weer voor het eerst werken en mijn rooster ziet er als volgt uit. Maandag vrij, dinsdag, woensdag, vrijdag en zondag om 17.30 uur beginnen (restaurant), donderdag 09.00 uur tot 12.00 uur winkel bijvullen en daarna weer om 17.30 uur beginnen in het restaurant en zaterdag van 08.30 uur tot 13.00 uur schoonmaken en dan 's avonds weer in het restaurant. Dit betekent dus dat ik een super chill rooster heb en zowat elke dag bij het zwembad kan liggen!

Dinsdag 9 juli is er een grote groep collega's aangekomen, dus 's avonds hebben we een welkomstbarbecue georganiseerd. Dit was een super geslaagde avond!! Leuke nieuwe collega's!!

afgelopen weekend was er feest in La Cavalerie. Hier ben ik vrijdag en zondagavond geweest. Vrijdag was er een band te spelen en heb ik Charif , Lea en Pierre weer gezien. Super leuk om oud collega's weer te zien. Zondagavond was ik de bob, spannend om in het donker hier te rijden, maar alles verliep vlekkeloos! Deze avond was er een dj en hebben wij allemaal nieuwe Franse vrienden gemaakt, super te gekke avond! Ook deze avond weer allemaal oude collega's gezien!
De maandags na het feest wouden Annefleur en ik graag naar Millau, maar dan moesten we wel om 6 uur op staan om de bus in Nant te kunnen halen. Dit hebben we gedaan, maar dus maar 2 uurtjes kunnen slapen. In Millau hebben we 8 km gekanoëd en daarna nog heerlijk uit eten geweest.

Verder deze week heerlijk gewerkt, bij het zwembad gelegen en gezellig met z'n allen in de woonkamer gezeten.

  • 19 Juli 2013 - 21:24

    Mem:

    Wat een verrassing weer eens berichtje op de site. Je hebt vast spierpijn gehad van het kanoen.

  • 03 Augustus 2013 - 23:24

    Familie Van Es:

    He Fiona,

    Ferrassend miskien in berjochtsje fan us ut Gersleat, mar hie fan jim heit en mem dizze site troch krigen wer 'st sa no en dan in ferslag op skriuwst. Sjoen dyn plannen om Down Under te gean like it us moai om dy in bytsje te folgjen. Fan 'e ferhalen fan dyn alders begrype wy al dat it hartstikke leuk is der in Frankryk. Wol drok miskien mar wol in geselliche ploech minsken. Kin ik ek wol ut dyn ferslachjes lêze. Hoop dat it Frysk wat te lêzen is foar dy en oars moast it mar efkes oan jaan dan doch ik it yn Hollânsk hjer. Groetnis fan Freek en Henny en natuerlik ek fan us froulju

  • 04 Augustus 2013 - 13:00

    Fiona:

    Wot leuk dot jim een berichtje stjoert ha. Ik fien het net erg dot jim het ien het Frysk skreuwe jer, dot kin ik wol begriepen. Jerde ol fan heit en mem dot se bei jim wienen wist. Leuk dot jim mei gean folgjen ot ik ien Australië en Nieuw-Zeeland bin!:)
    Miskien tot oer 6 wieken, don bin ik wer eem voar 4 wieken thus.
    Leafsi en de groetjes oan de froulju.

  • 04 Augustus 2013 - 13:00

    Fiona:

    Wot leuk dot jim een berichtje stjoert ha. Ik fien het net erg dot jim het ien het Frysk skreuwe jer, dot kin ik wol begriepen. Jerde ol fan heit en mem dot se bei jim wienen wist. Leuk dot jim mei gean folgjen ot ik ien Australië en Nieuw-Zeeland bin!:)
    Miskien tot oer 6 wieken, don bin ik wer eem voar 4 wieken thus.
    Leafsi en de groetjes oan de froulju.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fiona

Actief sinds 18 Maart 2011
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 26703

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2013 - 09 Juli 2014

Australië en Nieuw Zeeland

20 April 2013 - 24 September 2013

Stage en werk in Frankrijk

07 Mei 2011 - 15 Augustus 2011

Stage

Landen bezocht: