4de en 5de week - Reisverslag uit Cantobre, Frankrijk van Fiona Brouwer - WaarBenJij.nu 4de en 5de week - Reisverslag uit Cantobre, Frankrijk van Fiona Brouwer - WaarBenJij.nu

4de en 5de week

Blijf op de hoogte en volg Fiona

21 Mei 2013 | Frankrijk, Cantobre

Hierbij dan nog even een verslagje uit het koude Frankrijk!

zaterdag 11 en zondag 12 mei was ik vrij, zoals jullie in mijn vorige verslag hebben kunnen lezen. De zaterdag ben ik gaan wandelen richting Nant en heb ik heel Nant even gezien (normaal kom ik alleen in Nant om een terrasje te pakken haha). Zondag gingen we met het hele personeel bungeejumpen, omdat we met 3 auto's gingen moest ik ook autorijden! Doodeng om hier voor de eerste x te rijden, zoveel bochten, veel te hard rijden, Fransen die meer op de andere helft van de wegrijden... Er waren ook een stelletje malloten op de weg, motorrijders die ons in de bochten gingen inhalen, bumperkleven, LEVENSGEVAARLIJK! Ging dus ook bijna mis met 1 van hun... maar goed we hebben de autorit overleefd en het bungeejumpen was ook weer erg vet! Dit keer als eerste gegaan, zodat ik iedereen kon zien springen.

Deze week moest ik elke ochtend vroeg beginnen, omdat ik de taken van Ellen over moest nemen i.v.m. dat Ellen naar Nederland moest. Dus elke ochtend om 8 uur broodjes bakken, winkel openen, taken aan mijn collega's geven en controleren of de taken afgerond zijn. Deze week hadden we veel aankomsten op 1 dag, waardoor ik de schoonmaaksters goed achter de broek aan moest zitten, zodat alles klaar was voor zaterdag!
Omdat het hier vaak koud en regenachtig is, zitten we 's avonds met z'n allen filmpje te kijken en eten we gezamenlijk. Ja ook ik sta hier af en toe te koken en maak hier schoon.

Zaterdag was ik dan samen met Thijs vrij. 's middags was het gelukkig droog en zijn we ongeveer 4 uur lang gaan wandelen. Thijs lachte mij de hele tijd uit, omdat ik zo soepeltjes naar beneden wandel, het is hier erg stijl en het had die avond ervoor geregend waardoor het ook nog wat glad was. Dus Fiona gaat mooi op der kont naar beneden en daar moest Thijs natuurlijk weer filmpjes en foto's van maken... Maar verder was het erg leuk, we hebben nog even in Nant op een terrasje gezeten en een lekker chocolade fondant gegeten!
Zondag was ik alleen vrij en ben ik bezig geweest met school.. De stagelogboeken bijgewerkt en opgestuurd en een begin gemaakt met de presentatie voor mijn proeve die ik 17 juni om 11 uur heb via skype.

Gister en vandaag sta ik de hele dag in de winkel, moet bestelling doen en afhandelen. Ik heb vandaag de promotie uitgevoerd, door een leuk bord op te hangen en een tafel netjes aan te kleden waar producten opstaan die bijna over datum gaan. Verder een beetje bijvullen, afhaalmenu's bakken voor de gasten en een beetje schoonmaken.
Gisteren ben ik nog samen met Romy en Saakje naar Nant geweest waar een rommelmarkt was. Was wel leuk om te zien maar de naam doet zijn eer aan want er stond echt alleen maar rommel.

Morgen heb ik samen met Romy vrij en gaan we weer even naar Montpellier. Verder moet ik donderdag, vrijdag en zondag weer werken. Donderdagochtend Jehanne in werken in de winkel en 's middags en vrijdag diverse werkzaamheden.. Zondag moet ik weer in het restaurant staan. Zaterdag ben ik weer vrij en denk dat ik dan weer bezig ga met school of als het mooi weer is wat leuks doen in de omgeving samen met Thijs.

  • 22 Mei 2013 - 22:22

    Heit En Mem:

    Wat weer enge foto's van het bungee jumpen. Ik zie aan je gezicht dat je het prima naar je zin hebt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fiona

Actief sinds 18 Maart 2011
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 26710

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2013 - 09 Juli 2014

Australië en Nieuw Zeeland

20 April 2013 - 24 September 2013

Stage en werk in Frankrijk

07 Mei 2011 - 15 Augustus 2011

Stage

Landen bezocht: