1ste week - Reisverslag uit Cantobre, Frankrijk van Fiona Brouwer - WaarBenJij.nu 1ste week - Reisverslag uit Cantobre, Frankrijk van Fiona Brouwer - WaarBenJij.nu

1ste week

Blijf op de hoogte en volg Fiona

28 April 2013 | Frankrijk, Cantobre

Vorige week zaterdag begon mijn avontuur weer naar camping Val de Cantobre in Frankrijk. Hier verblijf ik 5 maanden, waarvan 2 maanden stage. Mijn functie voor de stage is assistent beheerder en straks na de stage ben ik werkzaam in het restaurant.

Zaterdag om 7 uur 's ochtends ben ik samen met mijn ouders vertrokken naar het vliegveld Dusseldorf/Weeze, mijn vlucht vertrok om 20 over 11. In het restaurant hebben we nog even wat gedronken en toen was het tijd om in te checken en weer afscheid te nemen van heit en mem. De vlucht verliep erg goed! Om 1 uur was ik in Bezier en werd toen opgehaald door Ellen en Floor (dochter van Ellen en Jeroen). Toen we op de camping aan kwamen heb ik mijn collega's ontmoet, sommigen kende ik natuurlijk al van 2 jaar geleden! De eerste indruk was weer erg goed. 's avonds gezellig gezeten met Sanna en Thijs en weer goed bijgekletst.

Zondag was ik ook nog lekker vrij samen met Sanna en Thijs. Omdat ik al erg vroeg wakker was ben ik maar gaan hardlopen en daarna lekker rustig aan gedaan. De gehele dag een beetje filmpjes kijken, muziek luisteren etc.

Maandag begon mijn eerste werkdag, samen met Ellen hebben we mijn functie doorgesproken en wat er de komende periode van mij verwacht wordt. De eerste week is het voornamelijk voorbereiding en dan gaan we steeds verder opwerken tot assistent beheerder. Deze dag heb ik eerst in de winkel gestaan, toen de inventaris gecontroleerd in de stacaravans en daarna weer in de winkel gestaan. 's avonds lekker gekookt en weer gezellig een filmpje gekeken met zijn allen.

Dinsdag verliep het qua werkzaamheden hetzelfde als de maandag. Vandaag kwamen er ook weer 3 nieuwe collega's bij, allemaal Friezen. Romy en Saakje voor de receptie en Siebren voor de animatie. Erg leuke en gezellig mensen!

Woensdag en donderdag hadden we geen stroom, waardoor het in ons huis dus erg donker en koud was. Qua werkzaamheden was het ongeveer hetzelfde als maandag en dinsdag. Alleen Donderdag kregen we levering, dus ik moest Romy, Saakje en Siebren aansturen waar alles moest staan etc. 's middags gingen Siebren en ik bezig met het animatieprogramma. 's avonds weer gezellig met zijn allen beneden gezeten.

Vrijdag moest ik samen met Romy in de winkel beginnen en heb ik Romy alles verteld wat je moet weten als je de winkel opent. Daarna ben ik samen met Ellen alle stacaravans nagelopen of deze goed schoon zijn en wij moesten dan een fles wijn + welkomstpakket klaarzetten. Boris was vandaag jarig dus 's avonds gezellig met zijn allen in de bar gezeten en spelletjes gedaan etc. Super gezellige avond gehad!

Zaterdag en vandaag ben ik lekker vrij. Gisteren eerst weer hardgelopen en toen samen met Romy filmpjes gekeken etc. i.v.m. het slechte weer hier (zowat elke dag regen gehad en erg koud:-(). Ook moesten we gisteren afscheid nemen van Sanna, want die was hier 2 weekjes op vakantie en moet dus weer naar school, over 2 maandjes komt Sanna hier weer Gezellig!! Vandaag ben ik samen met Saakje en Thijs vrij, als het mooi weer blijft gaan we even te wandelen naar Nant en anders maar weer filmpjes kijken.

Ik vermaak mij hier prima, het is weer ouderwets gezellig, alleen balen van het weer wat we tot nu toe hebben gehad!

Liefsxx uit Frankrijk!

  • 01 Mei 2013 - 22:36

    Mem:

    Fijn dat je het naar je zin hebt. Nu nog het mooi weer. We houden contact via de mail

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fiona

Actief sinds 18 Maart 2011
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 26685

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2013 - 09 Juli 2014

Australië en Nieuw Zeeland

20 April 2013 - 24 September 2013

Stage en werk in Frankrijk

07 Mei 2011 - 15 Augustus 2011

Stage

Landen bezocht: