4de, 5de en 6de dag - Reisverslag uit Cantobre, Frankrijk van Fiona Brouwer - WaarBenJij.nu 4de, 5de en 6de dag - Reisverslag uit Cantobre, Frankrijk van Fiona Brouwer - WaarBenJij.nu

4de, 5de en 6de dag

Door: Fiona

Blijf op de hoogte en volg Fiona

12 Mei 2011 | Frankrijk, Cantobre

Dinsdag:
Vandaag moest ik weer beginnen in de winkel. Dit keer was het wat moeilijker, had namelijk Franse mensen en die wouden rooie bieten hebben, maar er stond helemaal geen prijskaartje bij dus ik maar in het Engels vertellen enz.. maaarjah Fransen kunnen bijna geen Engels.. dus was een beetje lastig, maar het is me wel gelukt, met het Engels&Frans. 's Middags kwam Mara ook, die zaterdag het vliegtuig had gemist, erg gezellig slaap met haar en Monica op 1 kamer. Die middag had ik lekker vrij, ben samen met Linde en Jolanda naar het zwembad geweest waar we aan onze conditie hebben gewerkt.. haha we hebben ons voor genomen om elke dag baantjes te gaan zwemmen... 's Avonds moest ik weer in het Restaurant werken samen met Marjet (andere verhaal Marriet, had verkeerd geschreven), ik dacht wel hoop dat er geen Fransen komen te eten, want we kunnen allebij geen Frans en dan is dat wel een beetje lastig.. Gelukkig kwamen er geen Fransen, maar verder kwam er ook niemand dus was best wel saai, we hebben maar al het bestek enz gepoeleerd.. Nadat we klaar waren hebben we nog even met z'n alle nagezeten.

Woensdag:
Had lekker 's ochtends vrij, dus heerlijk uitgeslapen, was ik wel aan toe. 's Middags moest ik samen met Linde een stacaravan inrichten en daarna de goten naast de weg schoonmaken, dat was echt klote werk, helaas hebben we het nog niet af dus waarschijnlijk moet ik daar zaterdag weer mee verder.. 's Avonds kon ik weer samenwerken met Linde in het Restaurant, we hadden 5 tafels bezet, dus opzich wel redelijk druk, ik vind het nog best wel lastig, omdat alle gerechten enz in het Frans staat, dus ik weet niet precies wat het is en hoe ik het uit moet spreken, ze lachen me vaak uit.... Na sluitingstijd hadden we een bbq met al het personeel, was erg gezellig, hebben staan te dansen en alles! Uiteindelijk lagen we om 02.00 uur eindelijk op bed, ik was echt kapot.

Donderdag:
Vandaag heb ik vrij, dus ben vanochtend met Monica en Sharif naar Millau geweest. Sharif die was zijn mobiel kwijtgeraakt dus die vroeg aan ons of we mee wouden naar Millau. Natuurlijk wouden we dat! ik heb in Millau een vestje gekocht en nog wat inkopen gedaan qwa eten. Haha Monica en ik kwamen met een berg snoep/chips/koekjes uit de winkel weg.. Omdat het helaas een beetje te koud was om te zwemmen heb ik gezellig samen met Jolanda een filmpje gekeken, erg leuke film! Strax ga ik maar eventjes op het terras zitten met collegas.. Morgen ben ik weer vrij, hoop dat het mooi weer word!

  • 12 Mei 2011 - 21:13

    G.Draaistra:

    Hallo Fiona,

    Zo te lezen heb je het naar je zin, bij een lekker temperatuurtje. Kun je ook iets over de omgeving vertellen, volgens kennissen moet het hier mooi zijn. Verder een paar tipjes. Kan het niet laten. Wouden moet zijn wilden en er zijn enkele woorden in je verslag die niet bij een jongedame passen.
    Verder blijven we jou volgen en zie het Frans als een mooie uitdaging. Je kan het.

    Bonsoir
    G.Draaistra

  • 13 Mei 2011 - 07:03

    Fiona:

    Hoi Draaistra,

    Bedankt voor je reactie, leuk om te lezen dat jullie mij volgen. De volgende keer zal ik wat over de omgeving vertellen en zal ik letten op enkele woorden;-)

    Groetjes Fiona

  • 13 Mei 2011 - 13:12

    Trientje:

    De fotos zien er erg gezellig uit! wil er ook wel bij zijn haha!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Cantobre

Stage

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2011

Laatste reisverslag.

08 Augustus 2011

13de week

01 Augustus 2011

11de en 12de week

17 Juli 2011

10de week

11 Juli 2011

9de week
Fiona

Actief sinds 18 Maart 2011
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 26698

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2013 - 09 Juli 2014

Australië en Nieuw Zeeland

20 April 2013 - 24 September 2013

Stage en werk in Frankrijk

07 Mei 2011 - 15 Augustus 2011

Stage

Landen bezocht: