9de week - Reisverslag uit Cantobre, Frankrijk van Fiona Brouwer - WaarBenJij.nu 9de week - Reisverslag uit Cantobre, Frankrijk van Fiona Brouwer - WaarBenJij.nu

9de week

Door: Fiona

Blijf op de hoogte en volg Fiona

11 Juli 2011 | Frankrijk, Cantobre

Deze week heb ik best wel een relaxte week gehad, hoefde niet veel te werken, wel elke dag maar dan bijvoorbeeld alleen 's avonds of alleen 's ochtends. Ik heb deze week 3x winkel gedraait, 4x restaurant en een 1x bar.

Woensdag is er helaas een Franse jongen naar huis gegaan, hij is weggestuurd.. Er waren wat problemen bij het animatieteam en hij had al te veel verkeerd gedaan dusjaa dan wordt het tijd dat je een keer weggestuurd wordt...

Donderdag heb ik de hele dag animatie gehad samen met Mara. 's Ochtends hadden we eerst een speurtocht waar 40 kinderen op af kwamen.. we hadden ons opgedeeld in 2 groepen en ik had allee Franse kinderen bij me.. best wel lastig, maar het is me wel gelukt met handen en voeten haha. Toen de speurtocht afgelopen was moesten we spullen klaarzetten voor het pannenkoeken eten.... 's Middags hadden we ook nog stenen schilderen kwamen ook iets van 30 kinderen op af echt super tof om te doen. 's avonds haden we dan nog een flamenco avond, daar moesten we alleen bij zijn en de bar helpen met de drankjes weg te brengen. Was een erg gezellige avond.

Vrijdag had ik lekker vrij, ik ben samen met Teuntje, Floor en Paulien naar Montpellier geweest om daar naar een aquarium te gaan en eventjes te winkelen. Was echt een super toffe dag.

Zaterdag moest iedereen helpen met de schoonmaak, omdat we veel wissels hadden dus dan moest je per 3 tal een paar mobile homes schoonmaken, inventaris controleren en bedden opmaken.... 's Avonds zijn we nog naar een super leuk feest geweest in La cavelarie (foto's van het feest komen later nog..)

  • 12 Juli 2011 - 12:08

    Elske:

    Heey fiona dacht even kijken of je alweer iets hebt geschreven en ja hoor :D vind leuk om je verhalen te lezen en hou je wel in de gaten hoor! wat lleuk dat er zoveel kinderen op af komen super!!
    Tút Elske

  • 16 Juli 2011 - 13:05

    Trientje:

    Lang geleden dat ik met je gesproken heb, je bent niet meer zo vaak op msn of wel?
    dus dacht, ik lees je blog weer even, leuk om te lezen:D! en wat een schattige kindjes op de foto haha
    hopelijk spreek ik je snel weer:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Cantobre

Stage

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2011

Laatste reisverslag.

08 Augustus 2011

13de week

01 Augustus 2011

11de en 12de week

17 Juli 2011

10de week

11 Juli 2011

9de week
Fiona

Actief sinds 18 Maart 2011
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 26719

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2013 - 09 Juli 2014

Australië en Nieuw Zeeland

20 April 2013 - 24 September 2013

Stage en werk in Frankrijk

07 Mei 2011 - 15 Augustus 2011

Stage

Landen bezocht: