13de week - Reisverslag uit Cantobre, Frankrijk van Fiona Brouwer - WaarBenJij.nu 13de week - Reisverslag uit Cantobre, Frankrijk van Fiona Brouwer - WaarBenJij.nu

13de week

Door: Fiona

Blijf op de hoogte en volg Fiona

08 Augustus 2011 | Frankrijk, Cantobre

Hier dan het één na laatste berichtje uit Frankrijk, want over precies een week ben ik alweer in het mooie Friesland!

Er is deze week veel gebeurt, Monica had haar examenweek dus erg veel gestress voor haar, ging gelukkig erg goed. Het was dus logisch dat ik deze week veel animatie heb gedaan.. super leuk om te doen. We hadden dinsdag avond val de cantobre got talent, ik moest daarbij de muziek regelen, als er kinderen gingen turnen dat ik er even bij zat voor het geval dat en we moesten zelf natuurlijk ook optreden. Daarna moesten we alles natuurlijk weer opruimen, helaas heeft Mara daarbij haar arm gebroken, waardoor er weer minder mensen zijn voor de animatie, nog maar 2 mensen en ik er dan nog enkele dagen. Verder heb ik bij de animatie nog de volgende dingen gedaan: de baantjes tellen bij de zwem 3 daagse, peuter kleuter fun (waren super lieve kindjes), woordenmix, minidisco, 's avonds nog levend stratego (we hadden gerekend op 20 kinderen, maar er kwamen stuk of 65 kinderen echt niet normaal!!), bij de live music gestaan, meidenavond (make-upen!) en daarna nog een disco. Dus best wel vol programma voor de animatie wat ik heb gedaan deze week.

Natuurlijk heb ik ook nog andere werkzaamheden gehad en dat is: schoonmaken, winkel bijvullen, plonge (afwassen) en voor het eerst was ik badjuffrouw, nou dat is dus echt niks voor mij!! de eerste en de laatste keer dat ik dat als werk ga doen... stil zitten en de kinderen elke keer zeggen dat dat niet mag en de hele tijd goed opletten.. nee echt niks voor mij!

Maandag had ik ook nog een dag vrij, we hebben een nieuw zonplekje gevonden, aangezien het zwembad nu echt megavol is elke dag.. liggen we nu 20 minuten lopen bij een riviertje, waar het echt super fijn ligt!! heel erg nice, daar ben ik samen met Monica, Marjet, Janneke, Tessie en Suzanne geweest, erg gezellig dagje gehad!:-D

Zaterdagnacht hebben we ondervonden dat ons huis lekt.... Het heeft hier zoooooo hard geregend dat binnen 5 minuten onze hele gang blank stond! Ik lag al te slapen, opeens hoor ik iedereen roepen en Monica maakte me wakker om te zeggen laptop en alles van de grond halen!! ik had natuurlijk niks in de gaten dus ik loop de kamer uit flats in de grote plas water, dus met me slaaphoofd samen met nog 4 anderen bezems gehaald en trekkers en al het water naar buiten getrokken. Gelukkig viel het daarna weer mee!! echt schrok me rot.

Vandaag heb ik vrijwillig samen met bijna al mijn collega's alle wcgebouwen schoongemaakt..... omdat de schoonmaaksters vrij hadden ofzo? geen idee, maarja met z'n allen ging het erg snel en was het ook wel leuk. Suzanne heeft vandaag ook mijn haar geknipt, ik heb het nu in heel veel laagjes, dus het krult nog meer.... staat wel erg leuk!


Dit was het dan alweer, volgende week nog het laatste verhaaltje en dan is mijn geweldige avontuur helaas alweer afgelopen:-(!! ging echt te snel, maar vind het wel super leuk dat mijn ouders en me broer hier aankomende donderdag al zijn!!!!:-D

  • 09 Augustus 2011 - 13:40

    Trientje:

    jeeej je komt bijna weer thuis:D!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Cantobre

Stage

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2011

Laatste reisverslag.

08 Augustus 2011

13de week

01 Augustus 2011

11de en 12de week

17 Juli 2011

10de week

11 Juli 2011

9de week
Fiona

Actief sinds 18 Maart 2011
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 26707

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2013 - 09 Juli 2014

Australië en Nieuw Zeeland

20 April 2013 - 24 September 2013

Stage en werk in Frankrijk

07 Mei 2011 - 15 Augustus 2011

Stage

Landen bezocht: