3de week - Reisverslag uit Cantobre, Frankrijk van Fiona Brouwer - WaarBenJij.nu 3de week - Reisverslag uit Cantobre, Frankrijk van Fiona Brouwer - WaarBenJij.nu

3de week

Door: Fiona

Blijf op de hoogte en volg Fiona

27 Mei 2011 | Frankrijk, Cantobre

Dinsdag:
's Ochtends had ik weer winkeltje, heb schoongemaakt en een lijstje gemaakt van alle producten die overdatum gaan in Juni.
's Middags had ik vrij, dus ben naar het zwembad gegaan met Jolanda.
's Avonds moest ik alleen werken in het restaurant, er was niemand om te eten dus heb de winkel bijgevuld.

Woensdag:
's Ochtends en 's middags had ik vrij dus heb de hele dag bij het zwembad gelegen, heerlijk! Ik ben beetje verbrand, maar het is nu alweer een beetje bruin geworden.
's Avonds had ik weer restaurant met Linde, heb dit keer voor het eerst Franse mensen bediend. Ging erg goed, totdat ze iets aan mij vroegen en ik Ja zei terwijl ik het niet begreep. Ik snel naar Linde lopen en verteld dat ik het niet snapte dus is zij naar die mensen gegaan en gezegt dat ik het niet snapte en het uitgelegt dat ik geen Frans spreek, maar het wel probeer. Dus ze vonden het ook niet erg, juist erg goed dat ik het probeerde:)

Donderdag:
's Middags had ik terrein samen met Linde. Ik heb erg gelachen, erg leuke middag gehad! We moesten takken knippen, zodat bomen weer bomen leken, maar er mocht niet te veel vanaf. Natuurlijk knipte ik een hele tak eraf inplaats van de takjes die naar beneden hingen:P hehe. Op een gegeven moment waren we moe, dus toen heeft Linde de auto naast de boom geplaatst, en ben ik uit het raam gaan hangen om te gaan knippen, en de takken die ik afgeknipt had door gegeven aan Linde en die heeft het weer in de kar gegooid, erg lachwekkend om te zien hoe we dat deden!!
's Avonds had ik weer restaurant met Linde. Het was erg rustig dus heb de nieuwe bar ingericht en alle glazen afgewassen. Ben trots op het resultaat haha.

Vrijdag:
Vanochtend heb ik gesprek met Ellen gehad over de stage. We hebben afgesproken dat ik de komende weken techniek (zwembad, stacaravan controle, wateraansluiting en dat soort dingen), animatie, groen (bosmaaien), receptie en restaurant ga doen. De 3de week in Juni heb ik mijn eerste beoordelingsgesprek. We hebben nu ook al wat gepraat hoe ze mij vonden werken en wat ik er zelf van vind. Ze vinden mij erg enthousiast, hard werkend, kan goed met collega's omgaan, ben erg open, en wil alles doen, ze waren erg positief over mij!! Echt super. Ze willen zelfs volgend jaar weer mensen van mijn opleiding, omdat ik zo goed beval en dat ze de opleiding erg leuk vinden, omdat het heel erg breed is.

Bij dit verslag zitten ook de foto's van het tokkelen, klimmen en touwbruggen bij!

• 27 Mei 2011 - 15:08

Hilie:

Wat heb je het daar naar je zin, je doet veel, je leert veel en je maakt veel plezier.

• 27 Mei 2011 - 15:52

Elske:

woow leuk dat ze zo tevreden over je zijn :D ga zo door en tot de sneekweek jippiee :D