2,5 week hier in Frankrijk - Reisverslag uit Cantobre, Frankrijk van Fiona Brouwer - WaarBenJij.nu 2,5 week hier in Frankrijk - Reisverslag uit Cantobre, Frankrijk van Fiona Brouwer - WaarBenJij.nu

2,5 week hier in Frankrijk

Door: Fiona

Blijf op de hoogte en volg Fiona

23 Mei 2011 | Frankrijk, Cantobre

Nu alweer een nieuw reisverslag, omdat ik deze paar dagen leuke dingen heb gedaan die ik graag met jullie wil delen!

Zaterdag:
's ochtends groen, een heel deel van de camping gesprayd met onkruid bestrijding. 's middags had ik weer lekker vrij en 's avonds moest ik weer in het restaurant staan met Linde. Heb vandaag een compliment gekregen over mijn Engels van een Engels stel, helemaal blij!! 's nachts ging ik samen met Leah, Sharif, Benjamin en Marjet naar Millau om te feesten (zouden eerst naar Montpellier maar vonden ze geen goed idee omdat ik weer vroeg moest beginnen de volgende dag, wat zijn het toch ook weer liefe mensen dat ze om me denken:P) Het was zeeer gezellig in Millau veel vrienden van Sharif en Leah gezien en mee gesproken erg gezellig!! Marjet en ik voelden ons geen buitenlanders haha aangezien er allemaal turken en marokanen waren.... We waren rond 4 uur weer thuis, dus het was zeer geslaagd!

Zondag:
's ochtends had ik winkeltje.. 's middags gingen we met de collega's die vrij waren bungeejumpen!!!! echt zoo super vet. We sprongen van een brug van 50 meter af. Toen we daar boven op de brug stonden was ik echt zoooo doodsbang haha ik scheet echt 7 kleuren. Maar toen ik eindelijk mocht, was het echt zoo supper vet!! In de komende weken dat ik hier nog ben gaan we waarschijnlijk nog een keer bungeejumpen alleen dan van een brug die 107 meter hoog is, nu al super veel zin in!! 's avonds moest ik weer in het restaurant staan samen met Linde.

Maandag:
Vandaag had ik weer een vrij dagje. Ben samen met Marjet gaan paardrijden 2 uren lang. Het was erg leuk, alleen was wel jammeer dat we bijna hele tijd stapvoets reden en dat mijn paard niet zo snel wou.. Heel mooi uitzicht hadden we een paar keer, maar wel rot paden om over te rijden. Onze paarden gleden telkens uit. Maar was wel gezellig.

  • 24 Mei 2011 - 12:37

    Jacob Van Wieren:

    STOER!

  • 24 Mei 2011 - 12:53

    G.Draaistra:

    Hallo Fiona,

    Super dat jumpen, lijkt mij ook wel iets, alhoewel ik me kan voorstellen dat .. nou ja je hebt het weer overleefd. Nu de nieuwe uitdaging van 107 m. De ruiter bepaald toch hoe een paard moet lopen, draven of galopperen? Mooi compliment voor jou wanneer gasten reageren op je wijze van communiceren. Helemaal in een buitenlandse taal. Top. Hoe gaat het met het Frans? Nog veel (leer)plezier toegewenst. Zit wel goed als ik de berichten lees. Wordt veel gewerkt maar er is ook veel tijd voor ontspanning en vermaak.

    Groetnis
    G.Draaistra

  • 25 Mei 2011 - 10:21

    Stefan:

    Hee zuske,

    Dit is toch gjin stage? Stage betekent hurd wurkje en weinig vrije tied;)
    Stoer dost ek bungeejumpt hast!

    Hulde

  • 25 Mei 2011 - 14:16

    Fiona:

    Draaistra: Met mijn Frans gaat het redelijk, ik probeer wel tegen mensen te praten in het Frans alleen als ze dan wat terug zeggen versta ik er niks van...

    Stefan: Hahah leuke stage heb ik he! hie joed olwer vrij, najah mat fanauw 17.30 uur wurkje. en don moarn de hele dei en don freed wer vrij(A) haha. Ik bin gewoon stoer stefan:P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Cantobre

Stage

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2011

Laatste reisverslag.

08 Augustus 2011

13de week

01 Augustus 2011

11de en 12de week

17 Juli 2011

10de week

11 Juli 2011

9de week
Fiona

Actief sinds 18 Maart 2011
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 26699

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2013 - 09 Juli 2014

Australië en Nieuw Zeeland

20 April 2013 - 24 September 2013

Stage en werk in Frankrijk

07 Mei 2011 - 15 Augustus 2011

Stage

Landen bezocht: