alweer een maand hier - Reisverslag uit Cantobre, Frankrijk van Fiona Brouwer - WaarBenJij.nu alweer een maand hier - Reisverslag uit Cantobre, Frankrijk van Fiona Brouwer - WaarBenJij.nu

alweer een maand hier

Door: Fiona

Blijf op de hoogte en volg Fiona

02 Juni 2011 | Frankrijk, Cantobre

Ik zit hier zaterdag alweer een maand, de tijd gaat erg snel hier!

Zaterdag:
Had ik weer terrein 's ochtends, we gingen weer verder met ons rondje over de camping welke bomen nog geknipt moesten worden en alles. Ook zaten er dooie takken/bomen tussen, dus stelde Jeroen voor dat ik die met de motorkettingzaag weg ging halen. Prima idee, dus ik beginnen, bleek dat de zaag niet scherp was waardoor ik er niet doorheen kwam...... en ze ook niet het goeie gereedschap mee hadden genomen, waardoor het kettingzagen niet doorging..
's Avonds weer restaurant samen met Linde, was erg druk bij de bar aangezien de voetbalwedstrijd Barcelona - Manchester was en natuurlijk allee engelsen wouden kijken. Erg gezellige avond gehad.

Zondag:
's Ochtends eerst winkeltje en 's avonds weer restaurant. Er is deze dag niks gebeurt.

Maandag:
Om 09.00 ging ik samen met Marjet, Benjamin, Sharif en Bruno naar Montpellier waar we een erg gezellige dag hebben gehad! We hebben gewinkelt, gekart, bowlen, lasergamen enz. super gezellige dag!! Uiteindelijk waren we rond 00.30 uur weer thuis, dus we waren erg gesloopt.

Dinsdag:
Vanaf deze week is het winkeltje eerder open dus moest vandaag om kwart voor 8 beginnen in plaats van kwart over 8. Heb vandaag ook een kaartje gekregen van Trientje erg leuk en super lief!! helemaal bij:D 's Avonds had ik weer restaurant alleen, had een groep van 8 mensen die kwamen te eten (engelsen), ging erg goed!

Woensdag:
Vandaag had ik weer vrij, omdat het hier nu al de hele week regent heb ik de hele middag film gekeken samen met Jolanda en Monica. Jolanda heeft deze dag aardappels, groente en vlees gemaakt, heerlijk NL eten was ik erg aan toe!

Donderdag:
Vannochtend heb ik samen met Linde en Ellen alle toiletgebouwen schoongemaakt. Niet zo heel fijn werk, maar hoort er ook bij.. Nu heb ik eventjes vrij, maar verveel me nu wel, het is slecht weer en erg koud.. Maar over een uurtje moet ik alweer werken in het restaurant!

Ik begin nu toch wel een beetje thuis te missen.