6de week - Reisverslag uit Cantobre, Frankrijk van Fiona Brouwer - WaarBenJij.nu 6de week - Reisverslag uit Cantobre, Frankrijk van Fiona Brouwer - WaarBenJij.nu

6de week

Door: Fiona

Blijf op de hoogte en volg Fiona

17 Juni 2011 | Frankrijk, Cantobre

Deze week heb ik 5 avonden in het restaurant gestaan. Sinds deze week is de bar officieel ook geopend dus we hebben nu ook een ander rooster, we hebben nu restaurant 1 en restaurant/bar 2.. dat betekent hoelaat je moet beginnen en tot hoelaat je daar moet staan. Ik heb vaak restaurant/bar 2 en dan sta ik op een gegeven moment helemaal alleen in de bar... Had deze week ook een klein foutje gemaakt in de bediening, we hebben 2 soorten Cordon Bleu en de mensen vroegen of dit hetzelfde was ik dacht van wel, maar blijkbaar niet... foutjee!

Verder heb ik deze week vooral winkeltje gedaan, wordt nu wel steeds drukker in de winkel. Had 1 dag ook ontbijters, wat degene die in de winkel staat ook moet doen.

Ik heb ook nog 2 dagen terrein gehad. 1 dag moest ik onkruid weeden, en de andere dag moesten we mobile homes klaarmaken, grasmaaien op de zitmaaier en schoffelen. Was wel erg leuk om op de grasmaaier te rijden, veel moesten lachen toen ze mij daar op zagen rijden! haha.

Ik heb deze week ook weer 2 dagen vrij gehad en nog wat middagjes. Heb 1 middag samen met Jolanda naar Cantobre gelopen, was een erg leuke route en Cantobre is ook een erg leuk klein dorpje.

Ik had woensdag ook nog mijn tussenevaluatie voor school. En die ging echt super goed, heb op de onderdelen die ik al gedaan heb voldoende of goed! en de rest dat gaan we deze periode doen. Heb te horen gekregen dat ik een geweldige leerling ben en dat ze volgend jaar zeker weten weer mensen van mijn opleiding willen. Ellen heeft zelfs gevraagd of ik de maand augustus hier op de camping wil blijven werken. Heb ja gezegt, alleen kan maar blijven tot 15 augustus omdat ik daarna rijlessen heb ingepland vanaf 18 augustus! Dus ik blijf nog 2 weken langer hier in Frankrijk!!!

Verder heb ik nog bij het zwembad gelegen, waar ik opeens mijn naam hoorde, bleek dat er mensen (Jan en Roelie) uit Terwispel nu op de camping staan. Ben donderdag even bij hun langs geweest voor een bakje thee en toen smiddags ben ik samen met Monica met Jan en Roelie meegeweest naar Millau, voor wat boodschappjes. Erg leuke middag gehad!


Vandaag heb ik geskyped met mijn klas, ze hadden vandaag een terugkomdag, waardoor ik er zo ook een beetje bij was. Was wel erg leuk, maar het is heel anders dan dat je daar in de klas zit, miste het wel een beetje. Vond het wel super om iedereen weer even te zien!!! Ik zal straks even naar Jan en Roelie om mee te eten, super gezellig!

En dan morgen weer aan het werk en heb te horen gekregen dat we morgen naar een schuimparty gaan, dus wordt weer erg gezellig!:D

  • 19 Juni 2011 - 17:42

    Stefan:

    Mooi dost et der nog nei dien zin hast!:)
    Ik hie joed die triathlon, kâld jonge! had de hele tied spjilt..
    zwemmen en rinnen gong goed, maar it fietsen woe mar net:(
    ik sil moarn t/m freed nei texel, eem waterportkampje vieren en lekker sliepe ien een tent ien de plensbuien..
    Hulde
    ps. leuke foto's, allinig jammer dost do erop stiest:P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Cantobre

Stage

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2011

Laatste reisverslag.

08 Augustus 2011

13de week

01 Augustus 2011

11de en 12de week

17 Juli 2011

10de week

11 Juli 2011

9de week
Fiona

Actief sinds 18 Maart 2011
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 26721

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2013 - 09 Juli 2014

Australië en Nieuw Zeeland

20 April 2013 - 24 September 2013

Stage en werk in Frankrijk

07 Mei 2011 - 15 Augustus 2011

Stage

Landen bezocht: