7de en 8ste week - Reisverslag uit Cantobre, Frankrijk van Fiona Brouwer - WaarBenJij.nu 7de en 8ste week - Reisverslag uit Cantobre, Frankrijk van Fiona Brouwer - WaarBenJij.nu

7de en 8ste week

Door: Fiona

Blijf op de hoogte en volg Fiona

01 Juli 2011 | Frankrijk, Cantobre

Hier dan weer een verhaaltje uit het zonnige Frankrijk.

De 7de week:
Deze week heb ik 4 avonden in het restaurant gestaan. Dinsdag hadden we een barbeque voor de mensen, dus onze taak was om alleen drinken enz heen te brengen. Helaas op vrijdag hadden we een klant die ontevreden was over het eten, ik heb Jeroen gebeld en gevraagd wat ik kon doen dus ik heb 2x een oplossing gezegt alleen daar was die man niet mee eens, en toen werdtie boos ik schrok me dood! Ik heb Jeroen maar weer gebeld en gelukkig is die toen gekomen en heeft het daarna opgelost met die kerel...

Deze week stond het terrein (veel geschoffeld) en sanitair schoonmaken ook weer op mijn rooster.

Jan en Roelie stonden ook nog steeds op de camping dus heb ik daar ook nog 2 avonden gegeten, erg gezellig!
Vrijdag gingen die naar huis, ze kwamen afscheid nemen van mij toen ik bij de animatie aan het werk was. Erg leuk dat ze dat deden, veel fotos gemaakt voor aan mijn ouders te laten zien.

Donderdag heb ik ook nog een super leuke dag gehad, Marjet, Sanna, Teuntje en ik gingen naar Millau om even te winkelen en we gingen kanoën! was super leuk om te doen, alleen Marjet en ik konden het niet zo goed, dus stonden we de heletijd vast haha.

Vrijdags en zaterdags zijn we ook nog naar Millau geweest om te gaan feesten, het was echt een super leuk feest! Het was 4 dagen lang feest daar om het begin van de zomer te vieren ofzo haha.

De 8ste week:
Maandag:
Ben ik 's ochtends met Jeroen meegegaan om te kijken hoe je het zwembad moet openen, veel geleerd over het ph en chloor meten. Hoe alles in de technische ruimte van het zwembad werkt en waar je op moet letten, erg leerzaam om te weten!!
s'middags had ik winkeltje en 's avonds weer restaurant.

Dinsdag:
's ochtends animatie samen met Monica. Dit keer stond op programma auqagym, super leuk om te doen! Monica heeft het gegeven, omdat dit haar onderdeel is maar ik wou graag meekijken hoe ze het deed enz. Veel geleerd hiervan, omdat het best wel lastig is om het te gegeven, omdat dit ook de eerste keer was voor Monica. Ook hadden we miniclub, wat elke dag op het programma staat. Ik heb vandaag ook van Monica geleerd hoe ik een hond moet maken van een ballon, super leuk om te kunnen!! 's avonds weer restaurant.

Woensdag:
Vandaag kwamen er twee nieuwe meiden bij, Erna en Britta erg leuke meiden, wordt zo een erg gezellige boel beneden (en een dikke benden....) hehe. Maar goed 's ochtends had ik weer animatie, dit keer samen met Mara. We hadden alleen miniclub. 's Avonds had ik bar, dit houdt in dat je van 17.00 uur tot 23.00 uur achter de bar staat en als er mensen in de winkel zijn dat je die ook moet helpen. Het was echt super rustig, totdat de groepsreis van RCN om 10 uur nog eens binnenkwamen met zn 30en... Gelukkig was Linde zo aardig om mij te helpen, anders stond ik er helemaal alleen. Super lief dat ze eventjes wou blijven, terwijl ze eigenlijks al klaar was met werken.

Donderdag:
Vandaag was Sanna jarig! We hebben een leuke feesthoed voor haar gemaakt, kado en een taart gekocht. Vond ze erg leuk. 's Avonds hadden we na het werken nog een gezellig feest! Maar eerst heb ik de hele ochtend gewerkt in de winkel we hadden levering dus alles aangevuld en daarna nog de stock opgeruimd en 's avonds had ik weer restaurant. Omdat het de laatste dag was van de groepsreis kwamen ze weer in het restaurant eten met zn allen. Linde en Erna hebben die groep gedaan en ik de mensen die ok nog kwamen te eten. Ik heb zelfs 2 tafels waar Fransen aanzaten geholpen, ging erg goed!:D

Voor de rest als ik vrij was deze week ging ik lekker bij het zwembad liggen, dus heb nu al een mooi kleurtje gekregen.

Vrijdag:
Vandaag heb ik lekker vrij. Jolanda, Sanna en Teuntje gaan vandaag canyon doen http://www.roc-et-canyon.com/canyon.htm dat is klimmen, van rotsen afspringen, natuurlijke glijbanen en alles. Super vet!! ik wou echt super graag mee, maar Jeroen heeft van te voren even voor mij gebeld of het verstandig is om mee te gaan i.v.m met mijn knie, helaas advieseren ze om niet mee te gaan.. Vind ik echt super jammer, omdat het mij echt super vet lijkt!! maar volgende keer beter. Straks dan maar bij het zwembad liggen...

  • 03 Juli 2011 - 18:23

    Elske:

    heey fioon gezellige boel daar! je komt in augustus terug toch? weetje ik heb mn rijbewijs gehaald :D ga hem morgen halen dus dan kan ik touren en kan ik als je terug bent bij je langs komen!
    tút Elske

  • 04 Juli 2011 - 08:03

    Fiona:

    Ja ik kom 15 augustus thuis. ik zag het al op je hyves idd, gefeliciteerd!! kom maar gezellig langs als ik thuis ben, kunnen we touren!:D tot snel meis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Cantobre

Stage

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2011

Laatste reisverslag.

08 Augustus 2011

13de week

01 Augustus 2011

11de en 12de week

17 Juli 2011

10de week

11 Juli 2011

9de week
Fiona

Actief sinds 18 Maart 2011
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 26684

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2013 - 09 Juli 2014

Australië en Nieuw Zeeland

20 April 2013 - 24 September 2013

Stage en werk in Frankrijk

07 Mei 2011 - 15 Augustus 2011

Stage

Landen bezocht: