De eerste week - Reisverslag uit Sydney, Australië van Fiona Brouwer - WaarBenJij.nu De eerste week - Reisverslag uit Sydney, Australië van Fiona Brouwer - WaarBenJij.nu

De eerste week

Blijf op de hoogte en volg Fiona

18 Oktober 2013 | Australië, Sydney

Ten eerste het is hier super, geweldig, fantastisch op alleen soms de harde wind op het strand na hahah;)

Maandag hadden we de regeldag, hierbij werd onze bankrekening geopend, medicarepasje aangevraagd, 2 autobedrijven gezien en de lounge in Sydney. Super drukke dag, maar wel eindelijk midden in de stad geweest. 'S avonds zijn we met de hele groep uiteten geweest wat uiteraard gezellig was.
Dinsdag zijn we naar de blue mountains geweest wat absoluut een aanrader is als je hier bent!!!! De eerste uitdaging alweer gehad daar om 2000mtreden te beklimmen, zwaar maar wel erg voldaan:) ook zijn we naar het wildlife park geweest, waar we voor het eerst kennis hebben gemaakt met de australische beesten, ook nog gezien hoe een krokodil gevoerd wordt erg indrukwekkend! 'S avonds zijn we opstap geweest op kings cross in Sydney, wat echt zo te gek was, ik hou nu al van deze stad.
Woensdag hadden we eindelijk een dag vrij, omdat we 's avonds het eindfeest hadden waar je leuke prijzen mee kon winnen. Helaas heb ik niks gewonnen: "(

Donderdag ben ik samen met Martje, Florian en Leon naar het strand geweest en 's avonds gezellig met zijn allen gegeten en een drankje gedaan!
Vandaag was het voor mij en Martje regeldag, aangezien ons eerste plan niet meer doorging (we zouden namelijk met 2 vreemde nl jongens meereizen naar het noorden toe en kregen gisteren te horen dat dat niet meer doorging). Nu vliegen we zondagochtend samen naar Cairns om vervolgens weer naar beneden te reizen naar Sydney, om daar kerst en oud&nieuw te vieren waar ik nu al heel erg naar uitkijk!

Vandaag mijn vluchten ook omgeboekt, nu vliegnik 5 febr naar auckland en 5 maart weer terug naar sydney dn zoals het nu staat vlieg ik 2 juli naar Bangkok om daar een aantal dagen te blijven om vervolgens 9 juli naar huis te gaan, maarja zover is het gelukkig nog lang niet dus er kan nognzoveel veranderen:)

Waarschijnlijk hebben jullie op het nieuws al gezien dat er bosbranden zijn rondom Sydney. Bij deze wij zitten aan de anderr kant van de stad dus hebben daar geen last van alleen gisteren hadden een rooklucht en allemaal wat naar beneden dwarrelde.

Veel liefs uit het zonnige Australië

• 18 Oktober 2013 - 17:37

Janine:

Ah wat leuk om te lezen fioon!! Mooi dat je het super hebt! Had niet anders verwacht haha xxxxx

• 19 Oktober 2013 - 10:43

Mem:

Na ons gesprek op skype je verhaal gelezen + de foto's gezien op de australie backpackers site via facebook. Mooie foto's en wat is het daar mooi. Op naar het volgende avontuur.
    liefs heit en mem