Laatste reisverslag. - Reisverslag uit Terwispel, Nederland van Fiona Brouwer - WaarBenJij.nu Laatste reisverslag. - Reisverslag uit Terwispel, Nederland van Fiona Brouwer - WaarBenJij.nu

Laatste reisverslag.

Door: Fiona

Blijf op de hoogte en volg Fiona

16 Augustus 2011 | Nederland, Terwispel

Hierbij dan alweer het laatste reisverslag, wat ik alweer type thuis in Friesland.

Ik heb erg genoten van mijn laatste week in Frankrijk!! Maandag had ik een super drukke dag (11 uur), omdat ik dan vrijdag langer vrij kon hebben met mijn ouders. Ik heb die dag 's ochtends voor de laatste keer miniclub gehad, 's middags winkel en 's avonds restaurant (eindelijk weeer resto, geloof toch dat dat is wat ik echt leuk vind!) Helaas was het deze avond niet een succes, erg veel fouten van de kok (maandag is namelijk rustdag van de chefkok), hadden zelfs bij 1 tafel 4 fouten, dat is echt niet normaal!!! 's Avonds hebben we nog met z'n allen nagezeten aangezien Tessie de volgende dag helaas alweer naar huis ging en we (Teuntje) hebben die avond ook iets creatiefs bedacht voor op de muur als aandenken, je hand met naam en het jaartal wanneer je op de camping hebt gewerkt echt super leuk ziet dat er uit!!

Dinsdag moesten we dan helaas afscheid nemen van Tessie, gaat allemaal veel te snel voorbij dat de eerste mensen nu alweer naar huis gaan. Die dag ben ik 's ochtends met een groepje naar de markt geweest in Nant, een erg klein knus marktje.. 's Middags moest ik dan voor de laatste keer in de winkel staan en 's avonds ook voor de laatste keer in het restaurant! Ik heb vooral genoten van de laatste avond resto, het is altijd erg gezellig om te werken in het restaurant, je hebt veel contact met de mensen enz...

Woensdag had ik een lekker dagje vrij samen met Marjet, Thijs en Sanna. We zijn eerst naar Millau geweest om nieuwe banden te fiksen voor de auto.. helaas duurde dit langer dan we verwacht hadden, zodat we uiteindelijk pas 1 uur/half 2 op het strand lagen in Cap 'd agde. We hebben erg genoten van die dag, 's avonds ook nog lekker uiteten geweest en een cocktail gedronken! Helaas is Thijs zijn portemonne wel gestolen daar, maarja.... Voor de rest echt een super leuke dag gehad en zeker erg bruin geworden!:-D

Donderdag kwamen dan eindelijk mijn ouders en me broer aan op de camping. Had niet in de gaten dat ik ze toch wel een beetje gemist had, tot op het moment dat ik mijn moeder de berg op zag rennen!! hahaha erg leuk dat ze nog even langs kwamen!!:-D Ik moest helaas die middag en avond weer werken, ik had smiddags parfum maken, gelukkig waren er niet zoveel kinderen als de vorige keer en ik had ook nog peuter-kleuterfun! Wat ik eigenlijks ook wel erg leuk vind om te doen!! 's avonds moest ik dan nog even meehelpen met de waterspelletjes in het zwembad.

Vrijdag had ik tot 8 uur 's avonds vrij, dus ben gezellig met mijn ouders en me broer naar Millau geweest om daar naar de markt gegaan (was ik nog niet geweest, best slecht, maar wel een leuke markt!!) en ff naar de supermarkt om drank in te slaan voor mijn party!! 's avonds moest ik dan nog meehelpen met de mini-playbackshow. Zelf heb ik ook nog meegedaan samen met Marjet, Teuntje, Marije en Jolanda met het lied Dancing queen van Abba, super tof om te doen, als het goed is is er een filmpje van gemaakt ben benieuwd!! daarna heb ik mijn afscheidsfeest gegeven, erg gezellig met z'n allen voor de laatste keer in de huiskamer!!

Zaterdag moest ik nog 's ochtends werken en dan was ik helemaal vrij, helaas werd ik tijdens het werk ziek, dus hield ik er eerder mee op, heb toen de hele dag bij mijn ouders gelegen om uit te zieken. Het was de bedoeling dat ik zaterdagavond mee zou gaan opstap voor de laatste keer! helaas ging dat dus ook niet meer door:'(

Zondag net zo, nog steeds ziek... Terwijl ik met mijn ouders en me broer zou gaan velorailen (fietsen over het spoor) kon ook niet doorgaan, dus weer uitzieken bij mijn ouders in de tent...

Maandag dan opweg naar huis, ik moest van iedereen hun sochtends vroeg wakker maken, dus dat heb ik ook gedaan! Ik heb van iedereen afscheid genomen en een boekje meegekregen waar iedereen iets in heeft geschreven! Ondanks dat ik nog wat ziek was hebben we een goeie reis gehad, we hebben 1x overnacht ergens net 100 km van Paris af, en ben vandaag rond 20.00 uur thuis gekomen.

Ik heb echt een super, geweldige leerzamen, gezellige tijd gehad in Frankrijk!!! Ik hoop dat ik iedereen nog een keer terug zie, want mis jullie nu allemaal al, de gezelligheid, het samenwerken, de feesten, alles!

Super bedankt voor deze leerzame tijd op camping Val de Cantobre, ik heb genoten!!!!:-D

Groetjes uit het mooie Fryslân!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Terwispel

Stage

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2011

Laatste reisverslag.

08 Augustus 2011

13de week

01 Augustus 2011

11de en 12de week

17 Juli 2011

10de week

11 Juli 2011

9de week
Fiona

Actief sinds 18 Maart 2011
Verslag gelezen: 447
Totaal aantal bezoekers 26685

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2013 - 09 Juli 2014

Australië en Nieuw Zeeland

20 April 2013 - 24 September 2013

Stage en werk in Frankrijk

07 Mei 2011 - 15 Augustus 2011

Stage

Landen bezocht: