11de en 12de week - Reisverslag uit Cantobre, Frankrijk van Fiona Brouwer - WaarBenJij.nu 11de en 12de week - Reisverslag uit Cantobre, Frankrijk van Fiona Brouwer - WaarBenJij.nu

11de en 12de week

Door: Fiona

Blijf op de hoogte en volg Fiona

01 Augustus 2011 | Frankrijk, Cantobre

In de 11de week heb ik veel animatie gedaan van miniclub tot kanoën. Ik heb dus veel dingen gedaan bij de animatie deze week, veel verschillende dingen en veel verschillende leeftijden.

Verder heb ik ook nog 1x afwas gestaan, het was meer het restaurant en de keuken helpen... ook heb ik nog een keer bar gestaan waar het erg druk was omdat er miniplaybakshow was op het terras. Daar heb ik ook nog aan mee gedaan samen met Marjet en Jolanda, we hebben het vliegerlied gedaan.
Verder heb ik nog een keer schoongemaakt en 2x terrein gehad en nog een keer afhaal.



de 12de week:

Maandag:
had ik weer de hele dag animatie, 's ochtends had ik miniclub, smiddags bij de informatiebijeenkomst geweest en 's avonds spelletjes in het zwembad gedaan.
Ik heb deze dag ook mijn eindbeoordeling gekregen van mijn stage en ik heb alles gehaald! ze hadden nergens commentaar op, ik was zelfstandig, pakte snel alles op, kan met iedereen goed samenwerken en alles, dus heel erg positief!:-D

Dinsdag:
Vandaag had ik alleen 's avonds animatie en voor de rest hele dag vrij. 's Avonds had ik eerst estafette, daarna minidisco en daarna parfum maken. Het was voor ons de eerste keer dat we parfum gingen maken en wat een drukte echt niet normaal!! we stonden met z'n 2en dus dat duurde wat te lang voor sommige mensen maarja daar konden wij ook niks aan doen.

Woensdag:
Ik had deze dag lekker een dagje vrij, ik ben samen met Britta en Janneke naar Montpellier geweest. We hebben daar gewinkeld, op terrasje gezeten en wat monumenten/uitzichtpunten gezien. Ik heb een super leuk dagje gehad!

Donderdag:
's Ochtends had ik eerst terrein, daarmee moesten we de winkel bij vullen, omdat er levering kwam.
en eindelijk 's middags kon je dan weer bij het zwembad liggen na 2/3 weken slecht weer gehad te hebben, is het vanaf nu weer mooi weer!!!!:-D
's avonds had ik weer sinds een hele lange tijd restaurant.

Vrijdag:
Weer de hele dag bij het zwembad gelegen en 's avonds alleen restaurant gehad. We hebben vandaag ook een karikatuur gemaakt van het animatieteam! 's Avonds zijn we naar Nant geweest, waar dorpsfeest was dit hele weekend. Was echt een super avond!!

Zaterdag:
's ochtends had ik eerst brood.. en daarna ben ik weer lekker mijn bed in gekropen, want ik was zooo kapot van de avond ervoor. 's avonds had ik dan weer afhaal en daarna zijn we weer naar Nant geweest om te feesten.

Zondag:
Lekker de hele dag bij het zwembad gelegen en 's avonds restaurant gestaan.

PS. de fotos van het Nant feesten komen later! er staan nu wel foto's van het feest in La Cavalerie op.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Cantobre

Stage

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2011

Laatste reisverslag.

08 Augustus 2011

13de week

01 Augustus 2011

11de en 12de week

17 Juli 2011

10de week

11 Juli 2011

9de week
Fiona

Actief sinds 18 Maart 2011
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 26683

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2013 - 09 Juli 2014

Australië en Nieuw Zeeland

20 April 2013 - 24 September 2013

Stage en werk in Frankrijk

07 Mei 2011 - 15 Augustus 2011

Stage

Landen bezocht: