Hello Goodbye - Reisverslag uit Terwispel, Nederland van Fiona Brouwer - WaarBenJij.nu Hello Goodbye - Reisverslag uit Terwispel, Nederland van Fiona Brouwer - WaarBenJij.nu

Hello Goodbye

Blijf op de hoogte en volg Fiona

09 Oktober 2013 | Nederland, Terwispel

Hallo Allemaal,

Nog maar 1 nachtje!!

De 4 weekjes dat ik in Nederland was tussen Frankrijk en nu Australië heb ik gezellige dingen gedaan met vriendinnen en familie. Super leuk afscheidsfeest gehad!

Na ongeveer 10 jaar geroepen te hebben dat ik naar Australië wil, ga ik dan morgen eindelijk!! Morgen vlieg ik met 50 andere backpackers via de reisorganisatie Australian Backpackers naar Australië met 2 tussenstops in Bangkok en Taipei.

De bedoeling is om 9 maanden te gaan backpacken door Australië en Nieuw-Zeeland en waarschijnlijk een week in Bangkok te blijven. Maar dit kan allemaal nog veranderen:)

Mijn volgende berichtje zal waarschijnlijk vanuit Taipei zijn!

Liefs Fiona

  • 10 Oktober 2013 - 19:46

    Mem:

    Om 14.45 uur ging je de lucht in, na een half uur vertraging. Maak er een mooie reis van.

  • 13 Oktober 2013 - 13:45

    Henny Van Es:

    Super dat it no einliks safier is. Genietsje fan alles wat'st tsjinkomst mar doch wol forsichtig. Bin beneid nei dyn easte reisferslag fan down under.
    Groetnis fan us allegear ut Gersleat

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fiona

Actief sinds 18 Maart 2011
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 26687

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2013 - 09 Juli 2014

Australië en Nieuw Zeeland

20 April 2013 - 24 September 2013

Stage en werk in Frankrijk

07 Mei 2011 - 15 Augustus 2011

Stage

Landen bezocht: